Termeni și condiții pe scurt

 
termeni-condiții-confirmate

Cine e cine

Cumpărător - sunteți dvs.

Vânzător - este Mekko – Hangers s. r. o., Nezvalova 826, 500 03 Hradec Králové, Czech Republic, Reg. Com.: 03397343, CIF: CZ03397343. Persoana responsabilă este Štìpán Rambousek - info@mekko.cz. Societate este înregistrată în Registrul comerțului, compartiment C 34089, de pe lângă Tribunalul regional din Hradec Králové. Data constituiri societății: 12. 9. 2014

Cumpărare și confirmarea comenzii

În momentul în care plasați o comandă online în magazinul nostru online, această comandă se transformă în propunere de contract de vânzare-cumpărare. Aceasta devine fermă în momentul în care primiți de la noi un e-mail de confirmare. Îl veți recunoaște foarte simplu după subiect: Confirmare fermă a comenzii. În acest moment intrăm într-o relație de drept privat. Ne obligăm să respectăm reciproc drepturile noastre și să îndeplinim obligațiile contractate aici.

Comanda poate fi anulată în termen de 12 ore de la plasare

Dacă, din orice motiv , vă răzgândiți să cumpărați în termen de 12 de la plasarea comenzii, puteți anula comanda. Este suficient să ne trimiteți o cerere pe e-mail la info@mekko.cz. Specificați în aceasta numărul comenzii, prenumele și numele dvs.

În cât timp produsele ajung la dvs.

De obicei, toate tipurile de umerașe sunt pe stoc. Expediem produsele o dată sau de două ori pe săptămână, în general joia.


Preluarea coletului

Dacă observați că coletul sau banda de protecție este deteriorată, că rugăm să scrieți cu curierul un proces verbal de deteriorare a produselor în timpul transportului. Acest proces verbal poate fi descărcat aici. Dacă, după ce ați despachetat coletul acasă , observați că produsele sunt deteriorate, putem încerca împreună să aplicăm reclamația la curier. Dreptul la reclamarea transportului nu poate fi aplicat fără acest proces verbal.

Cum se plătește comanda

 

Vă rugăm să alegeți o modalitate de plată care este cea mai convenabilă pentru dvs.:

  • Cu card de plată (prin intermediul unui portal de plată)

Când produsele nu sunt pe placul dvs. și doriți să denunțați contractul

Cum se pregătește coletul pentru retur?

Puteți produsele și accesoriile într0o cutie din carton sau împachetați-le în hârtie de ambalat. Coletul complet trebuie să fie în starea în care l-ați preluat la livrare. Depinde de dvs. ce material de ambalare folosiți. Este important ca produsele să nu se deterioreze pe drum către noi, la fel ca și ambalajele originale (lipire, scriere, sau alte deprecieri). Nu expediați singuri produsele - sunați-ne sau scrieți-ne pe info@mekko.cz și vom trimite un curier să preia coletul.

Reclamație fără întrebări

Dacă apare o defecțiune la un produs, returnați-l imediat la noi ca  o reclamație. Care este procedura de reclamare?

  1. Dacă depistați o defecțiune la un produs, contactați-ne cât mai repede posibil. Vom conveni cu dvs. modul de returnare a produsului . Noi vom aranja transportul cu curierul și , bineînțeles tot noi îl plătim. Vă recomandăm să ambalați acest colet în hârtie sau carton, pentru ca ambalajele originale să nu se deterioreze în timpul transportului (scriere, lipire etc.).
  2. Produsele defecte sau deteriorate vă vor fi întotdeauna înlocuite cu unele noi sauvă returnăm baniipe care i-ați plătit pentru acestea. Vă rugăm să necomunicați care este varianta preferată de dvs.
  3. În cel mult o săptămână veți avea acasă reclamația soluționată - fie produsele noi, fie banii returnați.